onsdag den 1. november 2017

Tak for i aftes 🎃

Tak for en super (u)hyggelig 'slik og ballade' tur i Skovkvarteret🍫🍭🍬🍿
Hold da op, sikke der bare var gang i den i aftes, og hvor var der bare mange, der havde gjort helt vildt meget ud af det. Tak tak og atter tak på alle børnenes vegne til alle jer, der tog jer tid til at gøre det til en kæmpe festdag for børnene.
Vi gik all in i Skovkvarteret, og vi var så heldige at få besøg af en masse fine og uhyggelige børn. Jeg ved ikke, om de kom af med alt deres slik hos Rasmus og Trine, for hold da op det var scary, det de havde fået lavet i døren - well done👌👌.
Mine børn kan desværre ikke så godt tåle ansigtsmaling, men vi fik da styr på lidt udklædning alligevel. Ida er egentligt for lille synes jeg, men når nu storebror skulle af sted, ville Ida jo også gerne med og hun havde øvet sig i at råbe 'slik og ballade' siden weekenden haha.
Lidt scary ser hun da ud, men i mine øjne allermest cute😍😘 

I år kan på ingen måde sammenlignes med sidste år. Det er simpelthen bare en fornøjelse også på dette punkt, at kunne se en stor udvikling i området. Vi fik besøg af børn fra 8-tallet, Stævnen, Byhusene osv. osv. osv. Jeg tror ikke jeg lyver, når jeg siger, at Louie var den absolut eneste der bankede på dørene i Skovkvarteret sidste år, og jeg blev nødt til at banke på hos naboerne og bede dem komme til os også, bare så Louie kunne få lov at give lidt tilbage også haha.


Vi fik samlet en masse masse slik ind og alle virkede glade og tilfredse. Jeg sidder her mens jeg skriver og har faktisk stadig ondt i maven af alt det slik, der blev konsumeret. Og vi har så meget slik tilbage, at jeg ikke tror, vi kan nå at spise det, inden vi skal i gang med julekonfekten😲😲 Fredagsslikken er i hvert fald i hus det næste lange stykke tid.




Vi glæder os allerede til næste år hvor der skal skrues endnu mere op for (U)HYGGEN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar