søndag den 10. september 2017

Roger over and out
Det har været en fornøjelse at skrive her på bloggen, men nu er vi (4 familier) ved vejs ende. Jeg sidder her i mit dejlige hus søndag morgen og nyder en kop te, mens jeg tænker over, hvilken rejse vi har været på, fra vi købte huset til nu 13 måneder efter, vi er flyttet ind.

Huset emmer af aktivitet, da vi som tidligere nævnt har familie på besøg fra Jylland. Louie og morfar bygger LEGO og Ida har travlt med at bygge puslespil, mens mormor lige drikker det sidste af kaffen. Ude på vejen er børnene væltet ud til leg, efter heldagsregnen i går. #WhatsNotToLike


Lille Ida var meget interesseret i vores katalog, som blev vist frem til alle, der gad kigge med👌👍

Jeg kan med 100% garanti sige, at vi ikke et sekund har fortrudt vores valg. Selv regnvejrsdage som i går, hvor vi fortsat må vade rundt i lidt mudder, rundt omkring på stierne og drømme os til tiden hvor alt herude er færdigt. Men det har været fantastisk at følge udviklingen, og det er en meget stor del af det for os. Ingen tvivl om, at dét, at være firstmovers betyder meget, og det vil det blive ved med.


Skyd løs, jeg svarer gerne
Jeg synes, der har været en masse gode og faktuelle indlæg, fordelt mellem os 4 familier. Jeg synes, at vi er kommet godt omkring dét at vælge hus her, men også at bo her og hvordan sammenholdet og fællesskabet er her i kvarteret. Men jeg vil meget gerne svare på eventuelle spørgsmål, til alle jer der tænker på at komme hertil. Stil spørgsmål i kommentarfeltet herunder. #GoForIt


Billeder siger mere end ord. Skovkvarteret er og bliver vores hjem og liv de næste mange mange år 🙏🙏

Kom til Skovkvarteret og kig omkring - mærk stemningen, nabolaget og bydelen. Måske vi ses til en sludder på "hovedgaden" eller du bare spadserer en tur igennem gade, hvor vi alle myldrer rundt på de lune dage, som jeg stadig håber vi har til gode.
Farvel og tak fordi i ville læse med fra Ida, Louie og Pernille 🙏💜 og selvfølgelig også fra Sophie, Kim og Miku + Pernille & Nikolaj + Julie, Thomas og Agnes 💙 Ses vi?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar