mandag den 3. oktober 2016

Farvel sommer og farvel Frederiksberg👋

Slut for denne gang, kære sommer. Wilbert og jeg sørger i disse dage for at suge hver en solstråle ud af Frederiksberg, nyde Frederiksberg Have og alle de barselsaktiviteter vi har her😤  Men for faen, det er jo altsammen kun en metrotur væk (siger jeg hele tiden til mig selv). 

For at dulme afsavnet sørger vi selvfølgelig for at fokusere på alt det gode der venter os. Vi sælger stadig ting fra loftet og sysler med indretning😍

Jeg så lige det her på Instagram - dét vil jeg også ha'!
Nød lærer...
Vi har fx lige erhvervet os en sofa -40% hos Bolia...vi har kun 2,5 m i bredde at gøre godt med i vores stue, så vi har ledt og ledt efter en sofa i det mål. Bolia var eneste løsning, så vi har faktisk bare ventet på at den sofa vi ville ha' kom på kampagne. Bingo🎉!


Nu er det jo bilfri zone derude i Skovkvarteret, hvilket vi jo er meget begejstrede over ift. legende børn på vejen og minimale mængder bilos. Men så håber vi bare flyttebilen og Bolia-bilen og alle vores fremtidige gæster, kan finde vej til huset😜 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar