tirsdag den 8. marts 2016

Hvor uheldig har man lov at være

Jeg har haft en 100% problemfri graviditet, ja faktisk har jeg været en af de typer, jeg håbede på at være; ubekymret, glad, uden vand i kroppen og i stand til at træne helt frem til uge 37 – men så stoppede idyllen brat!

Jeg har fået lungebetændelse! Helt ærlig, det er da ikke fair – SÅ tæt på termin. Og det er en slemmer en af slagsen – for når ens mavemuskler er sat ud af spil (pga. en 3+ kg’s baby i maven), så er det ligesom lidt svært at hoste og trække vejret. Og for at det ikke skal være løgn, faldt det sammen med mine veninders planer om at holde babyshower. Jeg blev overrasket og gennemførte det… lagde mig i fosterstilling efterfølgende, helt ødelagt og feberramt. Men det var det hele værd, og jeg følte mig noget så elsket 💛

Så jeg har siddet op og sovet lige siden og været dybt bekymret for baby, der blev tjekket af jordemoren – desværre med høj puls pga. min feberramte krop. Og pencillinen jeg får er velegnet til gravide = det er noget mildt stads, som gør, at det hele går meeeeeget langsomt.

Phở 
- vejen frem i aften – og som så mange gange før har Henrik i sinde at bespise mig rask. Så den står på vietnamesisk helse-Else suppe – proppet med friske grønsager, bok choy, hvidløg og chili. Det kan vel for faen kun hjælpe.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar